Klientu atbalsta darba laiks:
I-V: 9:00-21:00
Preces lietošanas instrukcijas ir pieejamas tikai tiem klientiem, kuri ir iegādājušies preci. Tāpēc vēloties lejupielādēt instrukciju, ievadiet savu pasūtījuma numuru. Savu pasūtījuma numuru varat atrast e-pastā, kuru norādījāt, kad veicāt pasūtījumu.
Piegāde mājās ar DPD kurjeru
4,99€
Piegāde uz Omniva pakomātu
3,00€
Piegāde uz DPD Pickup pakomātu
2,99€
Visas preces 14 dienu laikā tiek pieņemtas atpakaļ vai apmainītas.
Lai apmainītu vai atgrieztu nekvalitatīvu preci, sazinieties ar mums pa e-pastu: [email protected]
NEPĀRTIKAS PRODUKTU ATGRIEŠANAS UN MAIŅAS POLITIKA
4. Ja pircējam tika pārdota neatbilstošas kvalitātes nepārtikas prece un pārdevējs ar pircēju nav pārrunājis tās trūkumus, pircējam ir tiesības pieprasīt no pārdevēja:
4.1. aizstāt neatbilstošas kvalitātes preci ar piemērotas kvalitātes preci;
4.2. attiecīgi samazināt preces cenu;
4.3. saprātīgā termiņā bez maksas novērst preces defektus;
4.4. atlīdzināt preces defektu novēršanas izdevumus, ja pārdevējs tos nenovērsa saprātīgā termiņā, patērētājs defektus novērsa pats vai ar trešo personu palīdzību;
4.5. vienpusēji lauzt pirkšanas-pārdošanas līgumu un pieprasīt atgriezt par preci samaksāto naudu.
5. Preces kvalitātes garantiju nosaka preces pārdevējs.
6. Preces tiek apmainītas vai atdotas pirkuma vietā vai citā pārdevēja norādītā pircējam ērtā vietā. Pircējs iesniedz pārdevējam rakstisku pieprasījumu, kurā norāda preces trūkumus un pircēja izvēlēto vienu no šo noteikumu 4. punkta prasībām. Iesniegumam pievienots kases aparāta čeks vai pirkšanas-pārdošanas čeks, vai cits dokuments, kas apliecina preču pirkšanu-pārdošanu no šī pārdevēja un garantijas dokuments (ja pārdotajām precēm ir noteikts kvalitātes garantijas termiņš).
7. Ja pircējs neiesniedz kases aparāta čeku vai citu noteiktajā kārtībā no šī pārdevēja izsniegtu preču pirkšanu-pārdošanu apliecinošu dokumentu, prece tiek mainīta vai citas šo noteikumu 4. punktā pircēja noteiktās prasības tiek izpildītas tikai ar pārdevēja piekrišanu.
8. Ja starp pircēju un pārdevēju rodas domstarpības par preces kvalitāti, pārdevējam, saņemot pircēja rakstisku pieprasījumu, ne vēlāk kā 3 darba dienu laikā rakstiski jāvēršas Valsts nepārtikas produktu inspekcijā pie Ekonomikas ministrijas (turpmāk – Valsts nepārtikas preču inspekcija) par preces kvalitātes novērtējumu, un, saņemot no tās rakstiskos secinājumus, nekavējoties par to jāinformē pircēju.
9. Ja pārdevējs nepilda šo noteikumu 4. vai 8. punktā noteiktās prasības, pircējs var vērsties Valsts nepārtikas preču inspekcijā, lai saņemtu preces kvalitātes novērtējumu, un pēc rakstisko slēdzienu saņemšanas, par to paziņot pārdevējam.
10. Preču kvalitātes novērtēšanas izmaksas tiek apmaksātas tiesību aktos noteiktajā kārtībā.
11. Pārdevējs un/vai pircējs, ja vēlas, var piedalīties preces kvalitātes novērtēšanā.
12. Lielas un smagas (ar svaru vairāk nekā 10 kg) neatbilstošas kvalitātes nepārtikas preces pārdevējs transportē kvalitātes novērtēšanai, nomaiņai, remontam vai atgriešanai, ja vien pārdošanas līgumā nav noteikts citādi. Šādu preču kvalitāti var novērtēt arī pircēja mājās.
13. Ja pārdevējs pierādīs, ka preces defekti radušies pircēja preces lietošanas vai glabāšanas noteikumu pārkāpšanas rezultātā, šāda prece netiks aizstāta, defekti bez maksas netiks novērsti, kā arī nauda netiks atgriezta.
14. Ja pircējam nepatīk iegādātās preces forma, izmērs, krāsa, modelis vai komplektācija, viņam ir tiesības četrpadsmit dienu laikā, ja pārdevējs nav noteicis ilgāku periodu, no nepārtikas preču pārdošanas dienas to apmainīt pret analogu preci.
Ja pārdevējam nav apmaiņai piemērotas preces, pircējam ir tiesības šī punkta pirmajā daļā noteiktajā termiņā preci atgriezt pārdevējam un atgūt par to samaksāto naudu.
15. Preces, kas norādītas šo noteikumu 14. punktā, tiek apmainītas vai atdotas preces pirkšanas vietā vai citā pārdevēja norādītajā, pircējam ērtā vietā. Pircējs iesniedz pārdevējam rakstisku pieprasījumu, kurā norāda savu vēlmi. Iesniegumam pievienojams kases čeks vai pirkšanas-pārdošanas čeks vai cits dokuments, kas apliecina preču pirkšanu-pārdošanu no šī pārdevēja.
16. Pircējs var izmantot šo noteikumu 14. punktā paredzētās tiesības, ja prece nav tikusi lietota, tā nav bojāta un nav zaudējusi komerciālo izskatu. Preces vai tās iepakojuma izskata izmaiņas, kas bija nepieciešamas preces apskatei, nav uzskatāmas par būtiskām preces izskata izmaiņām.
17. Ja rodas strīds par preces izskata izmaiņām vai preces bojājumiem, pārdevējam rakstiski jāvēršas Valsts nepārtikas preču inspekcijā, un pēc rakstisko secinājumu saņemšanas, nekavējoties par to jāinformē pircējs.
18. Pircēja prasība apmainīt iegādāto preci pret analoģiskām precēm vai atgriezt samaksāto naudu šo noteikumu 14. punktā norādīto iemeslu dēļ netiek apmierināta iegādājoties šādas preces: